2008. szeptember 13., szombat

Csúnyán rászaladtam...


... a "Hétfőre 2 főre" című könyvre.
Ugyanis a könyvesboltban csak úgy megakadt rajta a szemem, belelapozgattam, de nem tudtam eldönteni, hogy kell-e ez nekem, amikor is a tartalomjegyzékében megláttam a "lángos" szót. Itt eldőlt a kérdés, irány a pénztár.
Az előbb gondoltam, hogy megpróbálkoznék azzal a lángoskészítéssel, erre mit találok a 232. oldalon a recept helyett??? A következő olvasható: "Ne vacakoljunk vele otthon, hanem szombat délelőtt ballagjunk el a legközelebbi piacra, és a bevásárlás végeztével keressük fel a testes lángosos nénit-bácsit."
Ha éppen nem lennék rákattanva a lángosra és nem e miatt vettem volna meg ezt a könyvet, akkor talán még értékelném is a humorukat, de így... elég sok csúnya gondolat megfordult a fejemben. Annyit mindenesetre megtanultam, hogy legközelebb, ha beindulok egy kajára, akkor még a könyvesboltban ellenőrzöm, hogy az adott könyv valóban tartalmazza-e a leírást is, vagy csak qrva vicces.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena