2008. március 3., hétfő

Egy húzós nap


Ma Dávid pajti újabb ötlettel állt elő. Mivel az orráról le lett tiltva, a fülébe próbálta begyömöszölni a babapiskótát. Szerencsére a megvalósításig nem jutott el, mert túl nagy darabbal próbálkozott ill. résen voltam.:)
Reggel amúgy gyerekorvosnál indítottunk, előttünk is csupa testvérpár volt, akik csendben bementek, kijöttek, utánunk is sok gyerek jött, mindenki szépen várakozott. Az én fiaimat kivéve. Na jó, a várakozás még ment, de amint mi jöttünk és mentünk be velük, mindkettő rákezdett ezerrel, így a doki megkérte Ákost, hogy ugyan vigye már ki az egyik gyereket.:) Mivel már a lázuk is lement, csak minimális hőemelkedése volt Kristófnak, így nem kaptak semmit, de legalább megnyugodtam, hogy rendben vannak. (tegnap délután 39,6-ot produkált Kristóf, amitől enyhén megijedtem).
Ákos elment dolgozni és akkor kitört a balhé. Dávid fiam átment 80 éves zsémbes öregemberbe. Egyszerűen semmi nem volt jó, veszekedett mindenen Kristóffal, dobálta a játékokat és mindenáron azt akarta, hogy emeljem fel és úgy sétálgassak vele a lakásban. Tehát még a sima, ölemben ülő pozíció sem volt jó. Picit ráfaragott, mert a 13 kilójával nem sétálgatok sehova, meg eleve nem fogom cipelgetni 2 éves korára, úgyhogy maradt az üvöltés. Szerencsére már nekem is sokat javult a közérzetem, mert különben nem tudom, hogyan viseltem volna el a fülembe szirénázást. Na ilyen délelőtt után, megváltás volt az ebédidő. Mivel Kristóf semmi kaját nem kíván, ő választotta a mai menüt és pizzára szavazott. Megsütöttem, apró darabokra felvagdostam, Dávid a háttérben ordított, Kristóf nyafogott, hogy éhes, amikor is az utolsó darabnál megcsúszott a kés és valahogy levertem a tányért, ami rögtön ripityára tört és beterítette a konyhát szilánkokkal, plusz pizzával. Nem részletezem a reakciómat. Csak annyit, hogy miután Kristóf megkérdezte, hogy "Hogy lehettél ennyire ügyetlen?" újult erővel dőlt belőlem az áldás. Feltakarítottam, felvágtam a pizza másik felét. Elkezdtek enni a srácok és miközben öntöttem magamnak vizet egy pohárba, Kristóf kiszólt a konyhába: "Vigyázz a pohárra, nehogy azt is eltörd!" Elszámoltam tízig...utána megint és csak ezután kértem meg, hogy ugyan törődjön már a kajájával, amíg el nem veszem. Ezek után kettőkor beájultunk az ágyba és ötig aludtunk.:)
Alvás után pedig Dávid ott folytatta a hisztit, ahol abbahagyta, de legalább már elmutogatta, hogy a foga fáj és tényleg, miután hatszor benyúltam a szájába (ebből ötször korrekten ráharapott az ujjamra és tartotta), sikerült megtalálnom, hogy leghátul nő egy rágófoga. Bekentem neki, benyomtam a DVD-be a Tesz vesz várost és vígan néztük fürdésig.
Nem volt egy egyszerű nap!

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Örülök, hogy jobban vagy/vagytok!!! Látom nálatok is megy a dackoszak. Szerintem a front a hibás, ennyire egyikünk gyereke sem volt eleven/hisztis!!! ;-) Vagy igen?? :D

Viki írta...

Hát nem tudom, de már nehezen bírom.

 

Made by Lena