2008. március 10., hétfő

Nyavajáim


Ma mégsem kezdtem el sportolni. Meglepő módon. De komolyan akartam! Csak éppen tegnap délután óta a jobb térdem alatt az inak valami brutális módon fájnak. Felpolcolt lábbal aludtam és alig tudok menni. Mivel a fogorvoshoz is ma kellett visszamennem az utolsó körre, ezért nem fért bele az időbe, hogy a lábammal is elmenjünk a másik dokihoz. Basszus, még csak 32 vagyok és hetek óta csak orvosokról és a nyavajáimról írok! Mi lesz itt később???
Fogorvosnál amúgy kisebb szívinfarktust kaptam, amikor bemondta a végösszeget: 26 ezerbe került ez az egy gyökérkezelés, na jó hátsó fog, volt 2 röntgen, 3 szuri és fehér tömés, de akkor is brutál. És ő még nem is drága és korrekten dolgozik.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Hajaj a korral jár! ;-) Félre a tréfát! Az én térdem a kemény kerékpározás miatt (régebben 100 km-reket húztam le) teljesen tönkrement. Tudom, hogy mit érzel!!! Baromi fájó tud lenni!! Pihentetned kell, és ki kell találnod, mi az ami előhozta! :D

Viki írta...

Asszem tudom, hogy mitől van, csak még nem ittam annyit, hogy a blogban is eláruljam.;-)Azért ma már alakulgat.

 

Made by Lena