2008. március 29., szombat

Ünneplés:)

Délelőtt még gyorsan megsütöttem ezeket a kis lekváros linzereket, de annyira nem ájultam el tőlük. Mármint ízre jó, de a tésztáját egyszerűen nem lehetett normálisan kinyújtani. A sütőpor tasakján találtam a receptet, de majd lehet, hogy keresgélek máshol is.
A szülinapi torta Sacher volt, de megjártuk vele, mert minimum 2 napos, pedig ma délre kértük, hogy legyen kész. Rájöttem, én voltam az amatőr, mert a legkorábbi időpontot nem határoztam meg.:) Legszívesebben visszamennék a cukrászdába, mert itt van tőlünk gyalog 10 percre. De nem cirkuszolok. Csak nem veszünk többet ott semmit. Remélhetőleg úgyis belejövök lassan a tortasütésbe is.:))
A lényeg, hogy Dávid nagyon élvezte az ünneplést. Teljesen vette az adást, hogy ő van a központban.:) Itt voltak a szüleim és Hugi is, akiket nagyon szeret Dávid, már csak ezért is jó kedve volt, de a tortától, lufiktól és az ajándékoktól teljesen lázba jött. Kapott egy akkora kukás autót, ami 40 kg-t elbír, így holnap megy is ki a kertbe, mert brutál hangja van a lakásban. Lett egy rollere is (szintén kerti projekt) és annyira profi Dávid, hogy rögtön tudott vele menni. Persze bejátszott egy újabb legó, és mivel sapkamániás a kishapsi, Hugitól leesett neki egy szuper tavaszi sapesz és egy tök jó csíkos póló is. Amúgy az ajándékkeresgélés közben rájöttem, hogy a második gyereknek egyszerűen már képtelenség bármit is venni. Ugyanis az elsőnek már minden játékot megvettünk (mármint az értelmesebbeket) és 2 év alatt nem lett annyi újdonság, hogy kényszert érezzek bármire is. Gondolom ez pár évig még így lesz, azaz amíg nem alakul ki a saját kis hobbyjuk, ízlésük. Szóval nem volt egyszerű kitalálni, hogy mit is kapjon, de az legalább jó, hogy mindkét gyermek örül a másik szülinapján is.:) Decemberben már Dávid is eljátszott Kristóf ajándékaival és most Kristóf is totál odavan minden mai újdonságért.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Képek???? Légyszi!!!! Jó sok "igazi, használható" játékokat/ruhákat kapott!!! Most már csak jó iső legyen!

Viki írta...

Jó, majd teszek fel párat.:)
Ma délben csodaszép idő volt és nagyon élvezték. Remélem, délután is ki tudom vinni őket.

 

Made by Lena