2009. február 4., szerda

Biztosítás


Az előbb az egyik biztosítótársaság telefonos ügyfélszolgálatát próbáltam elérni. Ugyanis negyedévente kell fizetnünk a társasházra vonatkozó biztosítási díjat és soha nem küldenek időben csekket!!! Most is február elseje lett volna a fizetési határidő és sehol a csekk, viszont, ha 30 napon belül nem fizetünk, akkor rögtön megy a levél a bankba, hogy szerződést szegünk. Ezért némileg paprikás hagulatban hívtam az ügyfélszolgálatot. Ezt az sem csillapította, hogy 4 percen át utasított egy gépi hang mindenféle billentyűk nyomogatására és rengeteg, számomra felesleges infót kellett végighallgatnom. Ráadásul még fizetnem is érte! Tehát mire már gyakorlatilag olyan szinten belemélyedtem a pötyögtetésbe, hogy ha rózsaszín bugyi van rajtam, akkor az egyes gombot nyomjam meg, végre kapcsoltak egy ügyintézőt! Előadtam a problémámat, hogy nem kaptunk csekket, erre a válasz: adja meg a rendszámot! Ha a 4 perces előjátékuk nem nyomta volna fel az agyamat, még nevettem is volna, így viszont totál kiakadtam. Természetesen a csekket 2 hete postázták (hát persze), de most szívesen elküldik újra! Igazán megtisztelve érzem magam!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

na, ilyenkor szoktam kérni az ügyintéző főnökét!!!!!
és akkor egyből minden megy simán..
vagy ez-az beigérése, mint biztosítási felügyelet felhívása.. stb..
persze, nem kell, de azért jó mert ettől kicsit készségesebbek lesznek..
szép napot mára!
puszi!!!

Viki írta...

lehet, hogy a következő negyedévben tényleg a főnököt kérem, ugyanis arra nem válaszolt, hogy hol tudnék panaszt tenni. Azért elég pici az esélye annak, hogy csak az ő leveleik kallódnak hetekig a postán vagy tűnnek el nyom nélkül.

leda írta...

Jaj, együtt érzek veled. Nekem emiatt nincs a banknál sms-értesítőm, sem net-bankom. :(

amilgade írta...

Hisz sz a cél, hogy ne fizesd be időben! Késedelmi kamatra játszanak, mint a legtöbb szolgáltató! :-(

 

Made by Lena