2009. február 22., vasárnap

Készre varrva:)


Végre volt kedvem varrni!:) Így befejeztem az Anitának szánt képet. Remélem, tetszik majd neki. Sötétkékkel van hímezve az angyalka és a keret anyaga is sötétkék fehér pötyökkel.
Mindig izgalmas az akasztó kérdése. Ugyanis nagy töprengés előzi meg, hogy menet közben varrjam-e bele a zsinórt és akkor jó eséllyel már félúton elszúrom vagy a legvégén a ringlivel vágjam-e haza az egész munkámat.:)

Ja, igen! Nem lett a legegyenesebb a széle, de a kacskaringós belső kép miatt, ez akár koncepciónak is tekinthető.;-)

9 megjegyzés:

leda írta...

Jaj, de szép lett! A keret pedig kifejezetten jó! Örülök, hogy visszatért az alkotókedved!

Viki írta...

Köszi!:)

CsacskaMacska írta...

húúú:-) De szééép:-) Nagyon nagyon tetszik!!!! Ügyi vagy:-)

Viki írta...

:)örülök, hogy tetszik!

Kriszti írta...

Nagyon aranyos lett, ügyes vagy! Biztos örömmel néz majd rá Anita.
Ez a ringli felkeltette az érdeklődésemet. Megkérdezhetem hol tettél szert rá? Ha nem akarsz itt részleteket írni, akkor tudod az e-mail címem, ugye?

Barbi írta...

Nagyon helyes lett! Szerintem fog tetszeni!

Viki írta...

a ringli két helyről származik: Röltexben vettem egy készletet, amihez valamilyen apró kis eszköz volt és elvileg azzal be lehetne szerelni, nekem nem sikerült.
Így a Lidlben találtunk egyszer egy pattent- és ringliszerelő csomagot, amihez komolyabb szerkentyűk vannak.

Kriszti írta...

Köszi!
Akkor figyelmesen kell a Lidl-ben mászkálnom. :)

Viki írta...

ott középen volt, ahol mindenféle jókat ki lehet fogni:)

 

Made by Lena