2009. február 25., szerda

Hiányosságok


Tegnap jeleztem Anyukámnak, hogy találtam pár hiányosságot a neveltetésemben.:) Pl. nem tanított meg sem kötni, sem horgolni. Így ma, amikor beugrottak egy rövid időre, a kezembe nyomta a horgolótűit és asszem egy kötőtűt illetve egy gyöngyfonalat (jó lesz azon is gyakorolni a horgolást, kislányom felkiáltással, amikor csodálkozva rámutattam, hogy hát mintha nem ilyennel horgolnának a lányok a blogokon:)) Plusz kaptam egy gomolyag vadiúj fonalat. Ja, és egy ígéretet, hogy ha vasárnapig nem jövök rá a know-how-ra, akkor megmutatja. Annyira nem volt lelkes. Mondjuk nem is szeret kézimunkázni. Gondolom, próbálta megúszni az okításomat.:) Sikertelenül.;-)

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Hogy haladsz a hiányosságaid felszámolásával?
Egyik sem nehéz, csak rá kell jönni az öltésekre. ;)

Viki írta...

Sehogy.:)Megvárom a vasárnapot, mert addig még be szeretném fejezni egy kép hímzését.

Tigrislilijom írta...

Az enyém megtanította volna, de nem voltam elég szorgalmas. Ezek az anyukák (nagy fejcsóválás)....

amilgade írta...

:-) Ezek az anyukák!!!! :D

 

Made by Lena