2009. február 25., szerda

10 szó


Amilgade hívott játszani. Megadott tíz szót és le kell írnom, hogy mi jut róla eszembe. Lássuk.:)

ima: papok, apátság, Eco: A rózsa neve; az egyik kedvenc könyvem

munka: számvitel. szerencsés vagyok, mert sikerült olyan szakmát választanom, amit tényleg szeretek:)

felelősség: szülővé válás. Kristóf születése óta érzem csak ennek a szónak a jelentőségét és súlyát. Nem mondom, hogy nem ijedtem meg tőle.

idő: rohanás. mindig sokkal kevesebb időm van mindenre, mint szeretném

ünnep: szeretet; az ünnepeket is csak pár éve értékelem igazán

hobbi: kikapcsolódás, nyugalom. csupa pozitív dolog jut eszembe erről a szóról

nyaralás: kempingezés, tengerpart. nyáron már remélem, hogy a fiúkkal is eljutunk sátorozni. a szüleimmel öt éves koromtól kezdve minden nyáron 2-3 héten át kempingeztünk. mindig máshol, rengeteg gyerekkel ismerkedtem meg és imádtam!:)

méreg: boszorkányság, sokáig boszorkány szerettem volna lenni:)

szám: könyvelés. imádom!:)

vágy: szexualitás...ezt gondolom, nem kell részleteznem;-)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena