2007. december 12., szerda

Szülinap

Tegnap este önző módon csak magamról írtam, pedig nem kis eseményre került sor a napokban. Megünnepeltük Kristóf 4. születésnapját!!! Hihetetlen, hogy hogy repül az idő! Tényleg olyan, mintha csak tegnap ismerkedtem volna vele a kórházban. Ma pedig már igazi nagysrác.:)

Ez az első év, amikor már tudatosan várja az ünnepeket, úgyhogy számolgattuk a napokat szorgalmasan.:) Voltunk tortapróbán is és a Sacher torta nyerte el mindannyiunk tetszését. Igaz, csak Dáviddal és Kristóffal mentem, de utólag Ákos is jóváhagyta a választásunkat.

Szóval volt egy hatalmas tortánk, lufik, meghívtuk ebédre a szüleimet és tesómat is, így nagy családi körben köszöntöttük fel a büszke 4 évest.:) Mostanában a szerelés a mindenük Dáviddal. Állandóan fűrésszel, kalapáccsal a kezükben rohangálnak, mindent csavaroznak, gondolhatjátok, hogy a bútorainkat sem hagyják hidegen a történések. Múlt héten pl. meglepődve tapasztaltam Dávid prezentálásában, hogy a kisszékek lábát 4 részre lehet szétszedni (lábanként!). Természetesen amíg próbáltam összeszerelni, ő bemutatta a másik széken is a tudományt.
Mindezek hatására komplett szerelőpultot kapott tőlünk Kristóf, rengeteg szerszámmal, sőt többféle autót is lehet építeni a tartozékokból. A pulton pedig rengeteg lyuk van, ahova szögeket lehet tenni és ezerrel kalapálni. Feszültséglevezetőnek sem rossz.;-)
Azóta minden reggel azt válaszolja Kritsóf, hogy a szerelőpultról álmodott.:) Ez azért nagy szó, mert 2 éves kora óta saját állítása szerint csak a tejről tud álmodni, de arról minden éjjel.:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena