2007. december 13., csütörtök

Beköltözött a Majré

Egészen pontosan ma éjjel 0:12-kor. Éppen kényelmesen bevackoltam magam az ágyba és azon merengtem, hogy ha Top10-es listát kellene csinálni a kedvenc könyveimből, akkor az hogyan is alakulna, amikor hirtelen megjött. És elkezdte zakatolni az agyamban, hogy "Hát a Munka törvénykönyve hanyadik helyre kerül? És a Polgári törvénykönyv???" Persze, persze, számítottam már rá, hogy hamarosan betoppan, sőt! igazság szerint már elseje óta vártam, hogy összerántson, ezért kissé durcásan közöltem vele, hogy hagyjon aludni, majd reggel megbeszéljük. Éjjel kettőig nem szállt le rólam. Összeadta az oldalszámokat (dobott egy hátast), osztotta a napok számával (totál kiakadt) majd folyamatosan válságterveket állított össze. Kitalálta, hogy napközben is tanulnom kell min. 1-2 órát és akkor éjjel elég hetet, feltéve, ha vasárnap egész napra lepasszolom a kiscsaládom és kedden éjjel egyáltalán nem alszom. Hmmm...

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena