2007. december 19., szerda

Energiaital

Hmm, az előbb ittam egyet. Most először próbáltam ki, de úgy járt, mint ahogy én fogok pár óra múlva: megbukott. Az hagyján, hogy alig tudtam magamba diktálni, mert totál olyan íze van, mint oviban a rózsaszín fogkrémnek, csak annyi plusszal, hogy szénsavas az egész cucc, ami tovább csökkenti nálam az esélyeit. Azt viszont már nem tudom megbocsátani neki, hogy nulla hatása van. Jó, nem mondom, hogy nem vártam el tőle sokat, mert éppen a szakdogámat akartam frissíteni az agyamban és hát az Alkotmánybírósági döntések sorozata tényleg nem egy színes dolog, de azért mégis, na. Legalább szárnyaim nőttek volna!
Erről jut eszembe, Kristóf ma közölte, hogy kár, hogy ő nem madár. Mert szeretne repülni. És ha nagy lesz, akkor varjú lesz és károgni fog egész nap. Asszem dolgoznom kell még a gyerekkel a jövőképén...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na szép, írogatja a blogját a tanulás helyett.

Viki írta...

:)

 

Made by Lena