2009. május 25., hétfő

PIF



Elkészültem Lédának a PIF ajándékaimmal, sőt már postáztam is, sőt már meg is kapta.:) Sajnos saját készítésű képet nem tudok mutatni róla, mert akkoriban pont nem volt fényképezőgépünk, de Lédától kölcsönvettem a képet.:)
Egy kék kordbársony párnát csináltam, egy Tatty Teddy-s kis képet és pár aprósággal kiegészítettem a csomagot.
Remélem, nem lett túl "gyerekes", de mivel a személyes találkozásunkkor úgy vettem észre, hogy elég hasonló az ízlésünk Lédával, ezért most alapvetően arra hagyatkoztam, hogy én minek örülnék.:) A ceruzát is azért küldtem, mert szerintem Te is szeretsz írkálni és engem mindig feldob, amikor pl. a Hello Kittys ceruzáimat használom.:)



2 megjegyzés:

leda írta...

Köszi, Viki! Minden ajándék nagyon talált! A ceruza is! Mert jól láttad, tényleg egy gyermeklelkű tanár vagyok! :)

Viki írta...

:))örülök!

 

Made by Lena