2009. május 14., csütörtök

Csökkenés


Édességfüggők, jó hírem van!:) Négy hónap sportolás és rengeteg édesség elfogyasztása után csökkent egy számot a ruhaméretem!:)) A kilók változatlanok, de most is éppen zserbót tolok. Bocs.:) Bár az ex-táplálkozási szakértőm próbál megint képbe kerülni és felcsigázni az érdeklődésemet az egészségesebb kaják iránt. Ennek keretében kiszedett belőlem egy olyan bizalmas infót, amit utoljára 2 évvel ezelőtt az altatóorvosomnak árultam el, mert úgy gondoltam, hogy mégsem lenne annyira jó poén, ha műtét közben felébrednék. Az altatódokinak elnéztem a kiváncsiságát, de Ákosra nagyon kiakadtam, ugyanis miután elárultam a kilóim számát, bepötyögte valami kalkulátorba és kiderült, hogy normális a testsúlyom. Ami ugye nem baj és ezt sejtettem is, de az is kiderült, hogy ha 50 és 70 kg között bármit mondok, mindig ez az eredmény jön ki! Legközelebb jobban résen leszek!:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena