2009. május 27., szerda

Az amatőr kertész:)


Van egy olyan érzésem, hogy ezerrel pátyolgatok a kerítésünk mellett egy csomó gazt! Szórtam oda virágmagokat is pár hónappal ezelőtt, de gőzöm sincs, hogy hogyan néznek majd ki kezdetben és ezért semmit nem merek kihúzni. Már csak azért sem, mert múltkor a szomszéd csaj jól megszívatott. Nagy guru virágilag, ezért megkértem, hogy nézzen már meg pár dolgot a kertünkben. Konkrétan egy olyan "gazt" is mutattam neki, amilyet tavaly még nem láttam és szabályos közönként bújtak elő a kerítéstől nem messze. Csaj rávágta, hogy gaz. Kihúztam. Azóta eltelt pár hét és a láttam, hogy nőtt újra egy olyan gazunk, de virága is van! Ekkor ugrott be, hogy oda szórtam körömvirágot meg mindenféle ilyen apró kis virágmagot. A többit viszont már hiába várom, mert lelkesen kihúztam. Igaziból az zavart be, hogy a tulipánok hagymái fölé szórtam a magokat (amikor még nem volt tulipán), viszont ez totál kiesett és abból indultam ki, hogy ha ott tulipán van, akkor más virág nem lehet.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena