2009. május 15., péntek

Allergiavizsgálat


Újabb egészségügyi bejegyzés következik, bár némi infótartalommal is rendelkezik allergiavizsgálat ügyben.:)
Lassan leállítom magam erről a témakörről, de a héten is sűrűn láttam fehér köpenyeseket. Legutóbb tegnap reggel nyolctól a fogorvosomat, aki több mint egy órán át tartatta nyitva a számat. Ráadásul nagyra, mert egy hátsó fogamat tömött és nehezen fért hozzá. Hogy lekössem magam elkezdtem nézelődni és most először vettem észre, hogy a lámpa fémrészében tükröződik minden. Mondjuk legalább tíz percemet elvett mire ki tudtam venni a torzulás miatt, hogy mit is látok, de amikor rájöttem, hogy a számat és benne minden egyéb cuccot, hát majdnem rosszul lettem. Utána azon igyekeztem, hogy mindenhova nézzek, csak oda ne. Szóval jól szórakoztam.
Viszont nem erről akartam írni. Hanem még kedden a fülészeten beszéltük a dokinkkal, hogy Dávidnál fennáll az esélye némi allergiának, mert totál egyszerre lettünk náthásak 4 hete és a szemét is dörzsölte rendszeresen. Most éppen jobban van, de nálam is csitult a dolog. A lényeg, hogy kétféle vizsgálati mód van. Az egyik a karon karcolásos. Amikor kis pöttyöket tesznek a gyermek karjára, megkarcolják és figyelik a hatást. A másik a vérvétel. Megtudtam, hogy a vérvétel azért jobb, mert abból sokkal több dologra tudnak vizsgálni. Úgyhogy majd arra megyünk, de csak jövőre. Ezen a nyáron bőven elég lesz az oltásokra járkálni kéthavonta. Ugyanis a 2. bárányhimlő után, elkezdjük a kullancs elleni védőoltást. Feltéve, ha még lesz vakcina.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Most már én is allergiára gyanakszok Macusnál! :-(

Viki írta...

elmentek kivizsgálásra?

 

Made by Lena