2009. április 9., csütörtök

Stephenie Meyer: Alkonyat

24 óra alatt ledaráltam. Tegnap dél óta pedig azon gondolkozom, hogy miért tetszett ennyire!:) Az első kb ötven oldalt mondjuk elég gagyinak találtam. Ennek gondolom az volt az oka, hogy annyi jót olvastam róla, hogy túl nagy elvárásokkal indultam. A másik lényegesebb ok pedig, hogy imádom a vámpír regényeket. Rengeteget olvastam már és hát ez a könyv, főleg az elején, nem igazán üti meg a jó vámpírregény szintjét. Olyan kis könnyed az egész. Ráadásul a suli, a 17 éves korosztály és az egész környezet nagyon emlékeztetett a Családi mozidélután a Disneyvel sorozatból a Sulira (kb. 17 évvel ezelőttről) is, amely sorozatnak nagy rajongója voltam. Így egyszerre csak azt vettem észre, hogy nem tudom letenni a könyvet, de inkább a romantikus, nosztalgiázós vonulat miatt.:) Főleg mivel annak idején én is sokat álmodoztam arról, hogy mi lenne, ha egy vámpír szerelmem lenne és a durva részeket ugyanúgy kihagytam az elmélkedéseimből, mint ahogyan az a könyvben is történt. Tehát azt hiszem kijelenthetem, hogy beléptem a Twilight rajongók táborába!:) Az viszont biztos, hogy ez tipikus csaj könyv! Legalábbis felnőttkorban tuti!:)

A filmet nem láttam...még. Neten tegnap rákerestem és sok képet, kis részt láttam és örömmel nyugtáztam, hogy talán a filmben már nagyobb hangsúlyt kap a vámpír vonulat is. Vagy csak pont azokra a részekre találtam rá!:)

Mindenesetre nagyon várom a DVD-t és a második rész megjelenését is. Illetve, ha nagyon nem bírom majd kivárni a 3. és 4. rész magyar fordítását, akkor lehet, hogy bejátszik a sorozat angolul is.

4 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Itt van nálam is kölcsönbe, de mivel épp mást olvasok, még nem kezdtem bele :)

Viki írta...

Irigyellek, hogy még nem olvastad!:)
Éppen szemezek vele, hogy kiolvassam-e újra, mert kedden vissza kell vinnem a könyvtárba!;-)

Babi néni írta...

Én nagyon bírom a vámpíros filmeket.

Viki írta...

Ezt a könyvet olvastad már? Vagy láttad a filmet?

 

Made by Lena