2009. április 28., kedd

Beiratkozás


Múlt héten Dávidot is beirattam az oviba!:) Nagyon büszke volt magára, hogy már ő is ilyen nagy!
Meglepetésben is volt részem, ugyanis hihetetlenül kedves volt az ovivezető, ami eddig annyira nem volt jellemző rá. Ráadásul magától kérdezte, hogy egy csoportba szeretném-e, hogy kerüljenek a gyerekek. Persze, hogy rávágtam, hogy igen. Főleg mivel egész napra irattam be őket, ezért a délutáni alvást sokkal könnyebben veszik majd, ha egymás mellett fekhetnek. Kb. 3 hét múlva derül ki, hogy felveszik-e és melyik csoportba, de nagyon reménykedem, hogy Kristófhoz kerül!:)
Közben arra is rádöbbentem, hogy egy év múlva már a sulira készülődünk Kristóffal!:))Annyira furcsa, mert még azt sem szoktam meg vele kapcsolatban, hogy ovis, hiszen összesen talán 3 hónapot járt szeptember óta, erre már mindjárt itt van az iskola.:D
Ja, és holnap részt veszek életem második szülői értekezletén az oviban!:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Biztos egy csoportba kerülnek. Gondolom erre odafigyelnek! ;-)
Jövőre suli????!! Atyaisten, hogy elment az idő!!! :-)

Viki írta...

Idén volt először egy olyan csoport Kristóf ovijában, ahol nem életkor szerint vannak a gyerekek. És ez a kérdéses, hogy megtartják-e továbbra is ezt a csoportot. Remélem, igen! A másik 3 csoport a hagyományos típusú.

Ugye? Rohamtempóban öregednek!:))

 

Made by Lena