2009. április 26., vasárnap

Kiütés


Péntek este az történt, hogy este nyolc és kilenc között úgy kiütöttem magam, hogy Kristóf ágyából a jóéjt puszit követően alig tudtam bevánszorogni a mi ágyunkba. Azért megoldottam, de a fürdőszobát, ha bárki említette volna tuti sírógörcsöt kapok, így ruhástul beestem az ágyunkba és másnap reggelig ott is maradtam. Nem fájt semmim, de totál gyenge voltam, pedig tíz perccel előtte semmi bajom nem volt, sőt lelkesen készültem az esti aerobicra.
Na, amikor eddig jutottam a gondolataimban másnap elemezvén az előző estét, akkor jöttem rá, hogy mi volt a hiba a rendszerben. Merényletet szervezett ellenem az agyam!!! Ugyanis elhatároztam, hogy mivel a heti 3 sport nem sok látható eredményre vezet, ezért emelem a tétet és kétnaponta próbálkozom. Ráadásul! És itt jön a lényeg! Megpróbálkozom Cindy negyedik és egyben legdurvább edzésprogramjával is, ami kb. egy és egy negyed órás. Sőt! Mi az hogy megpróbálkozom, minden második alkalommal azt fogom végigcsinálni.
Feltehetően ennél az utolsó gondolatomnál pöccent be végképp az agyam és megmutatta, hogy ki az úr a háznál. Megoldás: holnaptól nem gondolkozom!;-)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena