2009. április 7., kedd

Rózsás ágynemű!:)


A legváratlanabb helyeken bukkanhat az ember lánya a legtutibb dolgokra!Mint pl. erre az ágyneműre! Megláttam és egyszerűen nem tudtam ellenállni neki, még akkor sem, amikor az árcédulára néztem. Pofátlanul sokat kértek érte, dehát a Tilda feeling megcsapott és nem eresztett, hiába győzködött a józanabbik felem. Ráadásul Ákos sem volt feldobva, amikor mutattam neki a CBA-ban (soha nem gondoltam volna, hogy ott veszem meg a kedvenc ágyneműmet!:))., hogy mit találtam. Majd kiakadt az árán és végül azon, hogy elárultam neki, hogy azt még kettővel meg kellene szorozni, mert hát csak nem alhatunk felemás ágyneműben!;-) Így rögtön azon borult ki, hogy nem fog virágágyásban aludni. Ekkor visszakoztam, de látta a lógó orromat és beleegyezett!:))) Amint hazaértünk bedobtam a mosógépbe a kis gyönyörűséget és ma éjjel már ebben aludtunk!!!! Annyira tetszik! Már csak a kovácsoltvas bútorok (=ágycsere;-)) és a Tilda kiegészítők hiányoznak a hálóból. De már tervezés alatt áll!:)

1 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Helyes kis darab!

 

Made by Lena