2008. augusztus 8., péntek

Sírnivaló


Az milyen már, amikor egy regény első 60 oldalán a következő nevekre és filmcímekre való utalásra bukkanok? Arnold Schwarzenegger, Jessica Simpson, George Clooney, Született feleségek összes szereplője, Jurassic park??? Természetesen a könyv szereplőit hasonlítja a színészekhez és a helyszín leírásánál utal a Jurassic parkra. Szánalmas! És rendkívül bosszantó!!!
Amúgy egy vámpíros könyv lenne: Jennifer Rardin: Harapnivaló. Tegnap vettem ki a könyvtárból és ez az egy szerencséje van a könyvnek, hogy nem adtam érte pénzt.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Én Rice vámpíros könyveket olvastam, de ebook-ként. Volt ami tetszett, de volt amitől rosszul voltam!

Viki írta...

Rice nekem sem tetszik annyira. Profin ír, de nem az én stílusom.
Ezt a Harapnivalót viszont a 90. oldalnál feladtam és nem olvasom tovább. Ugyanis úgy fos az egész, ahogy van. Idétlen párbeszédek, zavaros cselekmények, full igénytelen. Visszatértem a provence-i kisasszonyokhoz.:)
Ebook az azt jelenti, hogy a monitorról olvastad? Vagy kinyomtattad?

 

Made by Lena