2008. augusztus 6., szerda

Benzoni: A szerelem és a halál játéka


Na ez a legújabb trilógia végre olyan jó (majdnem), mint az első volt, amit olvastam tőle. Már csak az is bizonyítja, hogy durván egy hét alatt letudtam az egészet, pedig kb 1.600 oldal volt. Igen, elég sokszor éjszakáztam.:) Ráadásul áttértem a napi 2 kávéra valamiért.
Amúgy az 1790-es évek végén játszódik a könyv Franciaországban (leginkább Párizsban) és hát azt a történelmi kavarást, ami ott volt akkoriban nem igazán tudom lekövetni, így elgondolkoztam azon, hogy a gimis töri füzeteimet elő kellene kaparni. Tök jó töri tanárom volt és mivel már 18 évesen is bíztam abban, hogy egyszer majd lesz időm úgy foglakozni a törivel, hogy hosszútávon is megragadjon az agyamban, ezért eltettem mindent. Már csak azt kellene kideríteni, hogy hova. Ugyanis azóta jópár költözködésen átestünk.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena