2008. augusztus 18., hétfő

Nyaralás


Múlt héten a várva várt/rettegett Sopronban voltunk. Kullancsot eddig nem találtam és remélem, hogy nem is lesz. Ugyanis állandóan kenegettem a srácokat kullancsriasztó elleni krémmel és naponta ötször ellenőrzés volt.:)
Az időnk pont jó kirándulós idő volt, vagyis városnézős és ki is használtuk rendesen. Voltunk sétahajókázni a Fertődi tavon (a fényképezőgép persze szintén azt hitte, hogy szabin van, így pont azon a napon kellett tölteni), amit a család egyik fele élvezett a másik nem annyira. Dáviddal alkottuk a másikat.
Fertődön megnéztük a Kastélyt, de sajnos csak kívülről, mert egyénileg nem lehet bemenni, csak vezetéssel. Ami viszont 1 órás nézelődés lett volna, ami alatt a srácok hatszor kockásra unták volna magukat. Így csak a kertben levő szökőkutat és annak lakóit csodáltuk meg.
Fertőrákoson megnéztük a kőfejtőt, ahol mint kiderült vannak denevérek, ezért ez is nagy kalandnak bizonyult Kristóf számára.
Volt vásárlós napunk is, ez leginkább számomra volt kaland.:) Bár tettem némi engedményt és játékboltokat is nézegettünk...néha.
Családi szinten úgy 5-6 kg pluszsúllyal jöttünk haza. Ugyanis svédasztalos reggeli volt (sütikével) és a vacsi is annak ellenére, hogy melegkaja volt, svédasztalos rendszerben működött. Természetesen 3 fogás és a leves ugyan egyfajta volt, de utána 4-5 féle meleg étel és 4-5 féle süti, gyümik. Mivel családi vállalkozás, ezért nagyon kedves volt a személyzet és folyamatosan evésre buzdítottak mindenkit. Nem akartunk csalódást okozni.
Napközben pedig isteni cukrászdákba, teaházakba ültünk be és természetesen délben szintén éttermeztünk.
Kristóf felfedezte a TV-t, azaz a Minimaxot nézte esténként és lett egy új kedvenc sorozata. Így hazafelé a kocsiban meg is említette egyszer, hogy kár, hogy nincs TV-énk. Azóta nem mondta, mert megígértük neki, hogy majd DVD-én is megkeressük ezt a mesét.
Dávid pedig azt hiszi, hogy Sopron neve Sopron Baby, ugyanis rendszeresen azt mondogattam az utazás előtt a fiúknak, hogy "Irány Sopron , Baby!". Így tegnap, amikor hazaértünk és tudatosult Dávidban, hogy nem a fotel (Kristóf így mondja a hotelt) előtt álltunk meg, hanem a házunk előtt, akkor elkezdett sírni, hogy "Sopron Baby, Sopron Baby." Úgyhogy megyünk jövőre is!:)

4 megjegyzés:

amilgade írta...

Már aggódtam, hogy mi van veletek!! Ezek szerint kellemesen nyaraltatok! Az éttermek és a cukrászdák nekem is a gyengéim!

Viki írta...

Ezek szerint nem kaptad meg a 2 mail-em, amit még 10-én vagy 11-én írtam.:( Na nem mintha hosszú levelek lettek volna.:)

amilgade írta...

Kmmkhmm...bocsi, de nem néztem meg a leveleimet! Csak most olvastam! Megadom egy másik e-mail címet, mert ezt használom, a gmail-es "csak van".

Viki írta...

Okés.:) A gmailest én sem nagyon nézegetem,csak a regisztráció miatt van, úgyhogy megértem.;-)

 

Made by Lena