2008. április 29., kedd

Ovi!


Végre felvették Kristófot az oviba!!!!!!! Merthogy ugye már kötelező is volt nekik.
Megkérdezte az óvodavezető nő, hogy dolgozom-e, de rögtön mondta is, hogy mindegy, mert így is úgy is fel kell venniük. Örömmel tapasztaltam, hogy ugyanúgy értelmeztük a törvényt.:)
Megismerkedtünk az óvónénikkel is. Teljesen megnyugodtam, mert nagyon szimpi volt az a nő, akihez Kristóf fog tartozni. Nem középsőbe veszik fel, mert ott nincs hely, hanem a nagycsoportosok közé kerül kb. 8 gyerekkel együtt, akik még csak 5 évesek. Így ők jövőre is nagycsoportosok lesznek. Akkor új óvónénit kap majd és csomó új gyerekkel kell megismerkednie újra. Annyira nem örülök ennek a verziónak, mert tuti, hogy pont azokkal a gyerekekkel fog összebratyizni, akik elmennek suliba. Annyiból viszont jó, hogy a nagycsoportosok között jobban fejlődik majd.:)
Ebben az oviban nincs beszoktatás kiscsoportban sem, de az óvónénink magától mondta, hogy júniustól hetente párszor menjek be Kristóffal nyugodtan napközben egy órára, hogy szeptembertől már ne legyen gond. Már azt is tudjuk, hogy mackó lesz a jele, ezt is Kristóf választhatta. Szerencsére neki is nagyon tetszik az ovi, de persze ezt csak utána beszélte meg velem, amúgy végig mellettem állt. Dávid viszont már ment volna játszani, de neki még várnia kell 2009-ig.:)
Dádi egyébként ma teljesen hazavágta a homlokát. Futkároztak Kristóffal és a betonon klasszikus hasast dobott. Akkorát koppant a feje, hogy teljesen megijedtem, mit fogok majd látni. Szerencsére "csak" a homlokát verte be, de azt nagyon durván. Középen és bal oldalon lehorzsolta arra a szintre, ami nem vérzik, de véres, jobb odalon pedig lett egy nagy púp. Igaz, ami igaz az imidzséhez nagyon illik, de jobban örülnék neki, ha elkerülnénk ezeket a harci sérüléseket.

Egyébként teljesen elfelejtettem, hogy ma van az oviba a beiratkozás. Csak pont be akartam írni valamit a naptárba, amikor megláttam, hogy okosan felírtam magamnak pár hete. Volt nagy kapkodás, hogy odaérjünk időben. Biztos nem kaptam volna gutaütést, ha az én feledékenységem miatt csúszunk le az oviról.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Szegény Dávid!!!! Legalább engedi lekezelni a sebeket???

Kiváncsi leszek az ovis tapasztalataidra. Majd számolj be mindenről, légyszi.

Viki írta...

Nem, lehet hozzányúlni. Azaza este a kádban hagyta, hogy alaposan lemossam, bár szerencsére addig is tiszta volt a seb. Most sokkal jobban izgulok miatta, mert reggel találtam a fejében egy kullancsot.(pedig szombat óta állandóan nézegetem őket) Kiszedte a szomszéd, aki tapasztalt és szerinte olyan fél napja lehetett benne, a hülye sapkájából, amit ugye mindig hord. Most ezerrel figyeljük, már beszéltünk egy olyan orvossal aki erre specializálta magát és szerencsére a 4 napban is ügyelnek. Kristóf már be van oltva kullanncs ellen, de Dávidnak 2 éves kora előtt nem ajánlotta a doki. Ezen a héten akartam bárányhimlő ellen beoltatni és 2 hónappal később a kullancs ellen. De ezek után nem kap most még szurit egy darabig.

Ovis tapaszalatokról majd írok, persze.:)

 

Made by Lena