2008. április 18., péntek

Az első szív!


Szóval amíg romjaimban hevertem és a neten vadásztam varrógép szervízek után, plusz megettem nemmondommegmennyi csokit, addig Ákos megcsinálta a varrógépemet.:)))) Szétcsavarozta, megnézte, megmozgatta és megjavult.:)
Örömömben gyorsan össze is varrtam a szivet, amit még kora este szabtam ki.
Háááát. Csak azért mutatom meg, hogy lássátok majd a fejlődést.:) Az a baj, hogy ennél sokkal kisebbet nem tudok csinálni, mert ezzel a talppal elég nehéz kanyarodni, vagy csak gyakorlatlan vagyok...
Ez olyan 10 cm magas lehet, de 5-6 centisnek örülnék igazán. Ja, és még a kitömés sem annyira profi. Plusz oldalt sem tudom utólag szépen elvarrni, ahol betömtem. De lesz ez még így se.:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Egész jó lett!!!! Nyugi!! Nagyon nehéz szívet készíteni a félkörök miatt, szerintem!

Viki írta...

szerintem is:) azért köszi!

 

Made by Lena