2008. április 19., szombat

Ismét varrás


A mai varrás inkább traccsparty volt, de nem is csoda 7 nő együtt...:) Nem baj, legközelebb csak 3 hét múlva lesz, akkor pedig már visszük a saját szoknyánkhoz való anyagot és elvileg azt varrjuk. Szóval ott mindenki koncentrálni fog és remélhetőleg haladósabb lesz, mint a mai volt. Azért kb. 2 órát ma is hasznosan töltöttünk és ismét szoknyáztunk, csak más típusú varrást tanultunk.
Bevittem a szivet is megmutatni és kiderült, hogy van olyan varrás, ami "rejtett", elvileg géppel is lehet, de kézzel a biztosabb.:) Még nem néztem utána, hogyan kell, de majd legközelebb azt is megpróbálom. Illetve megtudtam azt is, hogy nem talp kérdése a szív mérete. Azaz simán lehetne az én gépemmel is pici szivet csinálni, ha nem lennék béna. Úgyhogy a feladat adott.:)
Három hét múlvára össze kell kapnom magam, mert egy klassz kis nyári szoknyát szeretnék összehozni magamnak. Rakott jellegű, mini, elől 2 pici zsebfedővel. Valamilyen könnyű, nyári anyagot keresek, de ősszel tuti, hogy megvarrom skótkockásból is, mert kb. 10 éve szeretnék egy ilyen szoknyát, csak sehol nem láttam.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

;-) Kockás szoknya???!!! Nekem is volt ilyen! ;-)

Viki írta...

:)ezen már meg sem lepődöm

 

Made by Lena