2008. június 16., hétfő

Kristóf


Sikerült az egész családot meglepnie Kristófnak. Ugyanis egyáltalán nem sírt anyuéknál!!!:) Azaz de. Amikor indultunk vasárnap este haza, akkor elkezdett sírni, hogy ő még nem akar hazajönni.
Tuti, hogy nem anyuék tagadták le a sírást, mert Kristóf úgyis mindent elmond, szóval tényleg jól érezte magát. Nem akartam verni anyuék előtt a mellem, hogy ugye, hogy nem kell pár hónaposan otthagyni a gyereket, csak meg kell várni, hogy magától kialakuljon benne az igény.:)
Egyébként szombaton azt hittem, hogy anyuék fogják hazaküldeni a gyereket, ugyanis délben beszéltem anyuval és mejegyezte, hogy ő is és apukám is gyógyszerrel indított reggel, mert olyan fejfájással ébredtek. Ugyanis drága fiam összesen 8 alkalommal ébresztette fel őket éjféltől reggel 7-ig, hogy pisilnie kell.:) Ráadásul anyura az első három alkalommal rendesen a szívbajt hozta, mert tök halkan bement a hálószobájukba, anyu arca fölé hajolt (ez tudom milyen, mert velem is szokta csinálni, csak én egy másodperccel azelőtt, hogy ő felébredne, felébredek arra, hogy mindjárt jön a gyerek. lehet, ha nem kelnék fel, nem is jönne ki?:)). Szóval anyu fölé hajolt és belesuttogta az arcába, hogy "pisilnem kell". Még szerencse, hogy nem kevert le egyet félálomban Kristófnak az első alkalommal.:) Bár én figyelmeztettem anyut, hogy olyan 2-3 alkalommal fel fogja ébreszteni őket éjszaka.
Így délutáni alváskor anyuék is elaludtak vele. Szóval ezek után remélem, ezt sem kell hallgatnom, hogy én miért alszom délután. Hát ezért.
Szombat este pedig közölte Kritsóf anyuékkal, hogy kapcsolják ki a TV-ét a nappaliban, mert ő nagyon fáradt és aludni szeretne egész éjszaka. Anyuék teljesen ledöbbentek, hogy még a kiskrapeknek jár a szája.:) Azért rendes volt velük, mert szombaton hajnali 4-ig hagyta anyut aludni, akkor ment ki először, de anyunak csak öt körül sikerült volna visszaaludnia, amikoris gyors egymásutánban még kétszer kiment pisilni Kristóf. Megnyugtattam, hogy ez ismerős, mert többek között ezért is szoktam fáradt lenni.
Úgyhogy vasárnap délután anyu hamarabb elaludt, mint Kristóf! Ugyanis Kristófnak sikerült ekkor is felébresztenie és kisebb szívinfarktust okoznia mutteromnak, mert fölé hajolt és megkérdezte, hogy "Mi ez a hang nagyi?" Valam kocsi ment el a ház előtt.:) Na és ez a délutáni elalvása anyunak azért kiemelt jelentőségű, mert ő világéletében hangoztatta, hogy el sem tudja képzelni, hogyan lehet aludni délután és mekkora hülyeség ez. Hát pont ekkora.:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Ez tényleg kemény menet lehetett! ;-) Lehet, hogy többet nem viszik nyaralni Kristófot??! ;-) Nálunk anyukám első perctől fogva Macussal volt, sőt a suli miatt elég gyakran náluk "nyaralt", hogy én tanulni tudjak. Ebből kifolyólag Macus nagyon közel érzi magához a szüleimet, és nagyon jól el van velük, csak a szüleim bírják nehezen a strapát! :D

Viki írta...

Most már kénytelenek vinni, mert Kritóf bejelentette, hogy hamarosan megint menni akar!:) Sőt, ma fürdetéskor Dávid is közölte, hogy ő is ott akar aludni.:)) A végén hetijegyet vehetünk a Szigetre!;-)

 

Made by Lena