2008. június 20., péntek

Féleredmény


Tegnap nem sikerült utolérnie Ákosnak a labort, ma viszont én vetettem be magam ismét.
Reggel felhívtam a bőrgyógyászt, semmit nem kaptak. Kartonozót, ott sem volt semmi. Lőrinci SZTK-t, ott azt mondták, hogy hívjam vissza őket kettőkor, mert akkor érkeznek az ÁNTSZ-től az újabb leletek. Kettőkor telefonáltam, persze nem jött semmi. Na és ekkor kérdeztem meg, hogy megkaphatnám-e az ÁNTSZ telefonszámát, mert ez a 3 hét már érthetetlen számomra. Nő teljesen kedves volt, szerinte is jogos, hogy elkérem a számot és megadta 3 mellékkel is.
Az elsőt elsőre felvette egy hölgy és kiderült, hogy tegnap postázták az eredményt a bőrgyógyásznak, de nekem nem mondhatja meg. Kedves volt nagyon, mert felajánlotta, hogy adjam meg a doki telefonszámát, felhívja őt és elmondja neki. Viszont a bőrgyógyász csak délelőtt rendelt ma. Végül annyit kiszedtem belőle, hogy 3 hónap múlvára kontrollt javasoltak. De mondta, hogy ő nem ért hozzá, nem tudja értelmezni az eredményt, ezért arról nem is mond semmit, de hétfőn szerinte már a bőgyógyász tud segíteni.
Ezek után fehívtam a kullancsos magándokit, kértem időpontot és jövő héten csütörtökön megyünk vérvételre. Nagyon kedves volt a nő, akivel beszéltem. Megnyugatott, hogy így legalább biztosan kimutatható a véréből. Ugyanis a csípés után 6 hét kell ahhoz, hogy száz százalékosan kimutatható legyen. A durva tünetek ennyi idő alatt nem jelentkeznek szerencsére és maximálisan gyógyítható! Ettől függetlenül ideges vagyok! A kullancs is megvan még, úgyhogy viszem azt is. Na igen, a legszebb az egészben, hogy 1 hét alatt meglesz az eredmény! Ez azért is biztos, mert az egyik barátnőm pont a hetekben lett szintén Lyme kóros és ennél a dokinál volt ő is és pont egy héttel később e-mailben kapta az orvostól az eredményt! Nála fáradtság és hányinger jelentkezett plusz tünetként. Figyelem Dávidot, de nem tapasztalok semmit. Rutinosként már arra is rákérdeztem, hogy nem gond-e, hogy csak 2 éves, mármint a vérvétel szempontjából, de nem gond.
Ja, és hétfőn vagy kedden újra megyünk a bőrgyógyászhoz, mert ki kell derítenem, hogy milyen gyulladáscsökkentővel kezeltem Dávid lábát. Kikeverős volt, a gyógyszertári blokk pedig nincs meg, amin látni lehetne. Viszont azt megtanultam, hogy ezek után az ilyen jellegű blokkokat megőrzöm!
A betegség hozadéka: Kristófot nem tudom beszoktatni most nyáron az oviba (mert Dávid, ha antibiotikumot kap, nem kell, hogy beszedjünk hozzá bármilyen betegséget is), plusz a bárányhimlő elleni védőoltást gőzöm sincs, mikor tudom beadatni Dávidnak. A vakcina viszont már 1 hónapja a hűtőnkben van.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena