2008. június 5., csütörtök

Könyvhét!

Ebéd után buszra ültem a srácokkal és megcéloztuk a Deák teret. Azaz előbb a Kökit, mert anyósék oda jöttek elénk. Ezt még tegnap szerveztem le, amikor rájöttem, hogy hétvégén semmi időnk nem lesz kimenni a vásárra, viszont semmiképpen nem szerettem volna kihagyni!
Úgyhogy telefonáltam Apósnak, hogy tudna-e ismét segíteni gyerekvigyázásilag, mert már múltkor is olyan jól bevált.:) Még jó, hogy már nyugdíjasok, így tudtak jönni. Bár mint kiderült egyáltalán nem volt nagy a tömeg, szóval egyedül is összehoztam volna, de legalább nagyszülőztek picit a gyerekek is. Nem mintha vasárnap nem találkoznának majd ismét.;-)
Célirányosan mentem az Agave standjához és a képen látható dolgokat zsákmányoltam.:) A tarisznyát meglepinek adták. A kitűzőt azért, mert kitöltöttem egy adatlapot.:) A pingvines bögrét pedig imádom!!! 3 éve már vettem tőlük egyet, de sajnos nem szerette a mosogatógépet, így lett belőle egy teljesen fekete bögrém. Azóta pedig nem lehetett kapni. Pedig mindkét nyáron kerestem. Ám most végre!!!!:) Ennek örültem a legjobban. Na jó, a könyvek sem rosszak.:)
Szóval miután végeztem a kedvenc kiadómnál, végigmentünk a gyerekkönyveken is. Srácok egy-egy Tesz - Vesz Városos könyvet választottak. Majd uzsiztunk, játszótereztünk picit és végül odamentünk Ákos elé a munkahelyére. Mivel a délutáni alvás erősen kimardt, ezért öt perc alatt bevágták a szunyát a kocsiban. Ennek köszönhetően 1 órával később, azaz este fél 7-kor kettő darab tökéletesen éber gyerekkel értünk haza. Így némileg elhúzódott a fekvés, de azért fél 10 magasságában elcsendesedtek.:)

Tehát a szerzeményeim:


A bögrécském elölről:
És hátulról:




2 megjegyzés:

amilgade írta...

Most irigykedem!!!! Nagyon jó a bögre!!!! :-) Jó gyors voltál, nagyon hamar kimentél, bár neked volt igazad, legalább nem tapostak az ember lábára! ;-) Az én Macusom mindennap fél 10 fele alszik el. Hogy csinálod, hogy a fiúk hamarabb???

Viki írta...

Majdnem a bögrével aludtam, annyira tetszik!:))
Télen fél 7 körül kezdem el az esti progit, így fél nyolckor már alszanak.:) Most, hogy tovább világos van, fél nyolckor kezdjük. Bár, ha vásárolni megyünk hétközben, néha megcsúszunk és akkor 9 körül alszanak el. Nappal 2-4-ig alszanak. Reggel mondjuk Kristóf már 7 körül felkel, de Dávid 9-ig húzza. Tőlem örökölte az alvókáját, ez a titok.:DD

 

Made by Lena