2008. november 4., kedd

Zsong a fejem


Egész délután a neten lógtam (persze ilyenkor alszanak a srácok 2 és fél órát, így utólag bánkódtam, hogy nem dőltem le én is) és a webáruházakat böngésztem, mintegy modern Télapót játszva. Ráadásul egy leterhelt Télapót, ugyanis Anyósék a kezdetektől azt a jól bevált stratégiát követik, hogy ideadják az ajándékokra szánt pénzt előre, bevásárolok és amikor megyünk viszem becsomizva az ajándékokat a srácoknak. Múlt héten Anyu is megkörnyékezett, hogy gondolkozzak ajándékokon, mert ő már nem tudja követni, hogy milyen játékunk van és milyen nincs. Ma délelőtt pedig egyenesen megkért rá, hogy akkor Kristóf szülinapi-, Dávid névnapi- és mindkét gyerek karácsonyi ajándékát vegyem meg. Ez már bizony komoly agymunka.:) Annyira az, hogy fejben nem is tudom nyilvántartani, úgyhogy gyakorlatilag mátrixokat alkottam egész délután.:)) Óóó, és persze ott van a Mikulás is, illetve esélyes, hogy hamarosan felhív a nagynéném, hogy minden alkalomra minden gyereknek kéri az ötleteket.
A lényeg, hogy ma kb. az ajándékok felét megrendeltem és a maradékra is körvonalazódott pár ötletem! Már csak egy újabb szobát kell építenünk Karácsonyig, mert gőzöm sincs, hova tesszük majd ezt a rengeteg cuccot.:)

2 megjegyzés:

Judit írta...

Tudnál öteletet adni, hogy honnan érdemes vásárolni, melyik webáruház vált be neked?
Egyébként nagyon ismerős a szitu!

Névtelen írta...

szia:) én is ötleteket kérnék....gyakran vásárolok a neten.
a játszvelem.hu-t ismerem, bár Janka még igazából nem értékeli a játékokat. decemberben már 5 hónapos lesz. nem tudom mivel kéne meglepni:)

 

Made by Lena