2008. november 27., csütörtök

Fogászat



A reggel ismét ott talált. A gyökérkezelést kellett volna befejezni, de 3-4 napja nagyon fáj a másik oldalon valamelyik fogam. Kb. kitotóztam, hogy melyik, de a doki, amikor megnézte másikra tippelt. Ami szintén rossz volt, de mint kiderült, nem az fájt, mert most is nagyon fáj.:( Szerinte igaziból a bölcsességfogam sugárzik ki és ki kellene húzni még az ünnepek előtt, de egy foghúzáshoz most nagyon nincs kedvem. (még soha nem volt). Így legközelebb már azt a fogamat csináltatom meg, amelyikre én gondolok, hogy a tömés alatt gázos, ja és dupla időpontot kértem, hogy a gyökérkezelést is fejezzük be végre. Ha utána is fáj, akkor nincs mese foghúzás.:(

2 megjegyzés:

amilgade írta...

A bölcsességfogról tudnék írni 1 oldalt is. Elég legyen annyi, hogy nekem nem fért be az álkapcsomba, és ki kellett vésni! Inkább hagyjuk...

Viki írta...

:(( ezt tényleg csak akkor meséld majd el, ha már egy bölcsességfogam sem lesz:) nálam az lesz a gond (ahogy ma megtudtam), hogy gyakorlatilag egy nagy tömés mindegyik és így nem tudják majd hol megfogni hogy a gyökeret is ki tudják húzni.

 

Made by Lena