2008. november 27., csütörtök

Tudtam!:)


Írhattam volna azt is, hogy "Ugye megmondtam???" .;-)
Amikor hazaértünk a fogorvostól tíz perccel később hozta a futár az utolsó karácsonyi rendelésemet! Mármint a fiúknak szánt ajándékokat pipálhatom csak ki, de már ez is haladás.:) Úgyhogy elégedetten dőltem ma hátra a székemben, ebéd után. Lazításként természetesen bekapcsoltam a számítógépet, megnéztem a postafiókomat és hát persze, hogy ott figyelt egy levél a nagynénémtől, hogy a bookline-on milyen sok Thomas-os játékot talált és írjam meg, hogy melyiket rendelje meg vagy ha nem ezeket, akkor mit. Mivel a bookline-ról gyakorlatilag már minden Thomasos cuccot megszereztem, amit szerettem volna, és úgy általában is itt van egy halom játék és semmi új ötletem, ezért most ismét nekieshetek az internetnek, hogy ihletet kapjak.
Ráadásul nagynéni elég maximalista és pörgős, ezáltal nem ülhetek a témán, hanem legkésőbb estig választ kell adnom, konkrét elérhetőségekkel.;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Találtál valamit????

Viki írta...

Tesz-vesz könyvek, még 2 db Thomasos mozdony, kifestők. Megszenvedtem rendesen.:)

 

Made by Lena