2008. november 1., szombat

Ikertű


Kiderült, hogy miért rántotta össze olyan csúnyán a varrógépem az anyagot! Persze, a szálfeszesség volt az egyik ok, de a másikat ma vettem észre. Túl vastag (90) volt a tű, amit a gépbe tettem. Pár hete sikeresen eltörtem egy tűt és amikor kicseréltem nem figyeltem nagyon a számozásra.
Ma is csak azért derült ki, mert itt voltak Apuék és persze megmutogattam, hogy miket varrtam. Ekkor előkapott Apu 2 db ikertűt, hogy ezzel milyen szépen lehet díszíteni és próbáljuk ki, hogy jó-e a gépemhez. És jó! Tényleg gyönyörűen varrt kettő párhuzamos egyenest. Faterom ilyen kísérletezős típus és könnyen vérszemet kap, ezért kitalálta, hogy próbáljuk ki a cikk-cakk öltést is. Előtte pedánsan kimérte kézzel hajtva a varrógépet, hogy le tud-e menni a tű az orsóig. Lement. Ezek után elkezdtem varrni és csodaszép dupla cikk-cakkokat csináltam, éppen kezdtem én is lelkesedni, amikor is Apu közbeszól: "Nézd, az öltésszélességet menet közben is nyugodtan állíthatod" Ezt prezentálta is. Majd reccs. Eltört az egyik tű, ugyanis nem volt akkora hely a talpnál, hogy a legnagyobb távolságnál is beférjen mindkét tű. Picit csendben maradtunk, majd Apu: "Na nem baj, még van egy tűd!" Azt viszont már inkább egyedül szeretném eltörni, ezért a rendes tűt akartam visszatenni és akkor vettem észre, hogy 90-es volt. Gyorsan kicseréltem 70-re és most még szebb lett minden.:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Hehe, én is elfelejtem a tűt kicserélni! ;-) Újabb strigula! ;-)

Viki írta...

:DDD

 

Made by Lena