2008. november 24., hétfő

Fényképezés


Ma fényképezés volt az oviban. Még annó szeptemberben a szülőin mondta az óvónéni, hogy nem kiöltözős, hanem rendes, színes ruhákban jöjjenek. Fel is ítam, úgyhogy tuti! Ma reggel Ákos vitte oviba Kristófot, majd negyed órával később már itthon is volt enyhén idegesen, hogy amikor meglátta az óvónő(a másik) Kristófot, rögtön azt kérdezte, hogy nem tudtuk, hogy fényképezés lesz??? Kristóf sötétbarna kordnadrágban volt és egy vakondgyáras sötétkék vonatos pólóban (ismerős, Hugi?;-)) és ezt fikázta le a nő. Igazából nem értem, hogy Ákos miért is jött haza, majd újra visszament az oviba, közölni, hogy Kristóf ebben lesz. Erre 10 perc múlva megint itthon volt, ekkor már nagyon idegesen, hogy minden gyerek fehér ingben van. Király! Csak reménykedtem abban, hogy Kristóf még nem nőtte ki azt a fehér inget, amit tavaly vettem neki, de akkor még nagy volt, ezért nem tudta hordani.;-) Szóval Ákos visszament az oviba, de akkor már Kristóf sírt, hogy nem is akar átöltözni, meg amúgy sem volt kedve az egész fényképezkedéshez. Végül dadus néni öltöztette át. Állítólag jó volt rá az ing, de ezt csak Kristóf mondta, mire mentem érte, újra a vonatosban volt. Ja, és Ákos miután lehiggadt, közölte, hogy a csak a fél csoport volt elegánsban, a másik fele utcaiban nyomta. Gondolom, akik nem voltak szülőin, azok fehér ingeztek.
A legszebb az egészben, hogy nem is volt csoportkép, csak egyesével lettek fényképezve. Úgyhogy így főleg nem értem, hogy miért baszta le Ákost az óvónő. Sokkal jobban örültem volna a laza vonatos pólós képnek, mint a hülye fehér ingesnek.
Mivel ezen duzzogtam ebédidőben is, így nem kérdeztem rá a mondókára, mert biztos megemlítettem volna a reggeli incidenst, de inkább nem akartam konfliktust.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:( szegény Kristóf.
de az óvónéni se lehet százas......nem is kérdezte meg Ákos h akkor miért mondták nem kell ünneplős ruha??????
na meg ha a képeket majd úgyis nektek kell perkálni, akkor????? mé ők mondják meg h mi legyen a gyereken??? nem értem:(

Viki írta...

hát,Ákos nem az a kérdezgetős típus, ráhagyta az óvónőre.
még, ha csoportkép lett vona, megértem, hogy mindenki csini legyen, de nem is volt, plusz tényleg felírtam, hogy nem kell fehér ing! na mindegy, ez legyen a legnagyobb bajunk az ovival:)

amilgade írta...

Ez gáz! Szegény gyerkőc! Az ovi sem egy 100-as, legalábbis az óvónőci.

 

Made by Lena