2008. július 1., kedd

Matekozás


Ma számolgattam, hogy a napokban lesz öt éve, hogy itthon vagyok. A következő gondolatom az volt, hogy ha a jövőben bármikor is úgy alakul, hogy munkát keresek majd, akkor elég érdekes esélyekkel fogok indulni. Ugyanis minimum 34 éves leszek és ehhez képest lesz max. 3 év szakmai gyakorlatom. Na jó, 3 és fél év. Plusz 2 kisgyerek. Asszem kezdhetem elásni magam.:)

Bár az is igaz, hogy ha még akár 40 éves koromig itthon is maradok a srácokkal, akkor is lesz utána még minimum 22 évem dolgozni. Durva! És ami még durvább: mire észbekapok máris 40 vagyok!

3 megjegyzés:

amilgade írta...

;-) Én már 30 évesen temettem magam, akkora trauma volt számomra, most meg 34... hagyjuk!

Névtelen írta...

igen-igen, én is megértem a dilemmát. igy 34 évesen teljesen kiöregedtem, a vezetők nálunk mind 28 - 32 közt vannak.......én meg 34 évesen két év gyakorlattal......elmegyek két év gyedre..
.....ajjaj.......

Viki írta...

Na ugye!:) Viszont 22 év alatt simán lehet karriert csinálni! Csak lehet, hogy nem mindegy, hogy melyik 22 évünk alatt... Bár szerintem 40 éves korom felett sokkal tapasztaltabb, éretebb döntéseket tudok majd hozni, mint 25 évesen tudtam.

 

Made by Lena