2008. július 22., kedd

Könyvtár


Átíratkoztam egy másik könyvtárba és itt van egy olyan részleg, hogy "sikerkönyvek", ami gyakorlatilag az újonnan (pár hónapja) megjelent könyveket jelenti. Pont egy hete szembesültem a dologgal, amikoris ezekből a könyvekből vettem ki egyet (Őfelsége Sárkánya) és közölte a könyvtáros, hogy ezt egy héten belül vissza kell hozni a szokásos egy hónap helyett és hosszabbítani sem lehet. Ma vissza is vittem, de újra körülnéztem azon a polcon (azaz 3 polc) és most kettő könyvet is találtam, ami érdekel. Mivel nem akartam kockáztatni, hogy egy hét múlva ne legyen bent valamelyik, így kivettem mindkettőt. Így kicsit vizsgaidőszak-fílingem lett.:)

4 megjegyzés:

amilgade írta...

Hajrá!!! :D Azt hiszem én is benézek már a könyvtárba!

Viki írta...

Ááá, olvasás helyett most is már 2 órája játszom egy kalandjátékkal a számítógépen.:)))

amilgade írta...

Melyik játékkal???

Viki írta...

Runaway 2. Megint azzal ment el az estém. Ismered?

 

Made by Lena